Bendrosios taisyklės

1. Apibrėžimai
1.1. Pirkėjas - asmuo ar įmonė, užsakanti prekes ar paslaugas.
1.2. Pardavėjas - internetinės parduotuvės savininkas arba atstovas.
1.3. Prekės - pardavėjo parduodamos prekės.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, sutinka su šiomis pirkimo taisyklėmis.
2.2. Pirkimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas pateikia užsakymą ir jis yra patvirtintas.
3. Užsakymo pateikimas ir patvirtinimas
3.1. Pirkėjas pateikia užsakymą pasirinkdamas prekes ir užpildydamas užsakymo formą www.vintaziukas.lt internetinėje svetainėje.
3.2. Pardavėjas patvirtina užsakymą elektroniniu paštu arba telefonu.
4. Apmokėjimas
4.1. Prekių apmokėjimas atliekamas naudojant www.vintaziukas.lt svetainėje siūlomus mokėjimo būdus.
4.2. Apmokėjimas laikomas gautu, kai visiškai sumokėta už užsakytas prekes.
5. Prekių pristatymas
5.1. Prekės išsiunčiamos į Pirkėjo pasirinktą pristatymo vietą per 1-4 darbo dienas, atsižvelgiant į tai, kad užsakymas bus pateiktas iki 14 val. darbo dieną.
5.2. Šventiniu laikotarpiu, priklausomai nuo kurjerių tarnybų užimtumo, pristatymas gali vėluoti.
5.3. Pristatymo mokestis mokamas kartu su užmokesčiu už prekes.
5.4. Pirkėjas pasirenka pristatymo būdą pildydamas užsakymo formą. Galimi pristatymo variantai: LP Express, Omniva arba Venipak siuntų paštomatai.
5.5. Pristatymo mokestis priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo varianto.
5.6. Bendram prekių krepšeliui viršijus 50 eurų, pristatymo mokestis netaikomas.
5.7. Tuo atveju, kai Pirkėjas neatsiima siuntos iki siuntų paslaugas atliekančių tarnybų saugojimo termino pabaigos ir siunta yra grąžinama Pardavėjui, laikoma, kad Pardavėjas įvykdė pristatymo įsipareigojimą ir turi teisę negrąžinti už pristatymą sumokėto užmokesčio.
5.8. Neatsiimtos ir Pardavėjui grąžintos siuntos bus laikomos Prekių grąžinimu, o Pirkėjui grąžinamas mokestis už Prekes pagal Prekių grąžinimo politiką. Mokestis šiuo atveju už pristatymą negrąžinamas.
5.9. Tais atvejais, kai Prekių pristatymas tampa neįmanomas dėl nuo Pirkėjo nepriklausančių aplinkybių, grąžinamas pristatymo mokestis.
5.10. Pristatymas vykdomas tik Lietuvos teritorijoje.
6. Grąžinimas
6.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, grąžinti Prekes per 14 kalendorinių dienų nuo Prekių priėmimo dienos ir atgauti už Prekes sumokėtą mokestį.
6.2. Pirkėjas atsako už visas tiesiogines išlaidas, patirtas grąžinant Prekę pardavėjui.
6.3. Grąžinamos Prekės turi būti nepakitusios.
6.4. Pirkėjas atsako už saugų Prekių grąžinimą kiek tai priklauso nuo Pirkėjo.
6.5. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtą sumą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamų Prekių gavimo.
7. Sutarties nutraukimas
7.1. Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti pirkimo sutartį ir atgauti sumokėtą užmokestį už Prekes ir pristatymą, jei užsakymas, iki Pirkėjo pageidavimo nutraukti sutartį pareiškimo, dar nebuvo pradėtas vykdyti.
7.2. Norint nutraukti sutartį būtina nedelsiant susisiekti su Pardavėju.
8. Atsakomybė
8.1. Pateikdamas užsakymą šioje svetainėje, asmuo patvirtina, kad yra sulaukęs amžiaus, suteikiančio teisę savarankiškai be trečiųjų asmenų leidimo sudaryti sutartis.
8.2. Pardavėjas neatsako už Prekių pristatymo vėlavimą, jei tai lėmė pirkėjo nurodyti neteisingi pristatymo duomenys.
8.3. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl netinkamo Prekių naudojimo.
8.4. Jei derybos nepavyksta, ginčai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Prekių aprašymai ir vaizdai
9.1. Visos Prekių nuotraukos yra tikros.
9.2. Nuotraukos ir aprašymas tiksliai atspindi tikrąją Prekių būklę.
9.3. Pardavėjas Pirkėjui suteikia būtiną, teisingą ir neklaidinančią informaciją apie Prekių tinkamumą naudoti pagal paskirtį, tačiau pardavėjas neprisiima atsakomybės už galimus netikslumus nesusijusius su Prekės naudojimo paskirtimi.
9.4. Spalvų ir formų tikslumas gali skirtis priklausomai nuo Pirkėjo naudojamo vaizduoklio, spalvų nustatymų ar kitų vaizdo įrenginių techninių ypatumų už kuriuos Pardavėjas neatsako.
10. Garantijos
10.1. Pirkėjas turi teisę reikšti pretenzijas dėl prekės trūkumų per dvejų metų terminą nuo prekės gavimo dienos.
11. Skundų tvarkymas
11.1. Įsigijus nekokybišką naudotą Prekę Pirkėjas turi teisę reikšti pretenzijas dėl Prekės trūkumų, kurie nebuvo aptarti sutarties sudarymo metu ar kuriuos Pardavėjas nuslėpė, nors žinojo arba negalėjo nežinoti.
11.2. Pareiga įrodyti, kad Prekės trūkumai atsirado iki Prekės perdavimo arba, kad Pardavėjas perduodamas Prekę tuos trūkumus žinojo, tenka Pirkėjui.
11.3. Skundai nagrinėjami ir sprendžiami per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.
12. Akcijos ir nuolaidos
12.1. Parduotuvė gali siūlyti laikinas akcijas ir nuolaidas.
12.2. Akcijų ir nuolaidų taikymo sąlygos bus nurodytos atskirai.
13. Papildomos paslaugos
13.1. Parduotuvė gali siūlyti papildomas paslaugas, tokias kaip dovanų pakavimas ar greitas pristatymas.
13.2. Papildomų paslaugų sąlygos ir kainos bus nurodytos atskirai.
14. Baigiamosios nuostatos
14.1. Visi ginčai, kylantys iš ar susiję su pirkimo taisyklėmis, sprendžiami derybų būdu.